loading...
یه سبد آرزوی کال
باران بازدید : 16 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

خدایا آغوشت را امشب به من میدهی ؟

 

برای گفتن چیزی ندارم ....

 

اما برای شنیدن حرف های تو گوش بسیار دارم 

 

میشود من بغض کنم تو بگویی 

 

مگر خدایت نباشد که تو اینگونه بغض کنی

 

می شود من بگویم خدایا ؟؟؟

 

تو بگویی جان دل ...

 

می شود بیایی ؟

 

تمنا میکنم ...

 

 

gd6k28xwak93oae7et8n.jpg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب وبلاگ تا چه حد راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 307
  • بازدید کلی : 7,477
  • کدهای اختصاصی
    ابزار پرش به بالا
       
       

    AvaCode.58