loading...
یه سبد آرزوی کال
باران بازدید : 56 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خدایا خبر داری 

 

شوخی شوخی داریم پیر میشیم !

 

قرار نیست ما رو یه خورده ...

 

به آرزوهامون برسونی ؟؟؟

 

**********

 

خدایا ...

 

به آنان که ادعای 

 

عاشقی تو را دارند 

 

بیاموز

 

که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است .

 

**********

 

خدایا تنها نگذار 

 

دلی را که 

 

هیچ کس دردش را نمی فهمد !

 

**********

 

خدایا 

 

آسمانت چه رنگی است ؟

 

من فقط زمین خوردم ... !

 

**********

 

خدایا 

 

دستانم را زده ام زیر چانه ام ...

 

مات و مبهوت نگاهت میکنم 

 

طلبکار نیستم ، نه !

 

فقط مشتاقم بدانم ته قصه چه میکنی با من ؟

 

**********

 

خدایا 

 

دلم معجزه می خواهد 

 

معجزه ای در حد خدا بودنت !!!

 

**********

 

خدایا 

 

قسمت و حکمتت بماند برای 

 

آنهایی که درکش می کنند ... 

 

برای من نفهم ...

 

فقط معجزه کن !

 

**********

 

خدایا 

 

کمی بیا جلوتر ...

 

می خواهم در گوشت چیزی بگویم !

 

این یک اعتراف است ...

 

من بی او دوام نمی آورم ...

 

حتی تا صبح فردا !!!

 

**********

 

خدایا 

 

به امید خودت ...

 

نه بنده های بی خودت ....

 

 

33hf7p7cfvyqim93041p.jpg

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب وبلاگ تا چه حد راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 302
  • بازدید کلی : 7,472
  • کدهای اختصاصی
    ابزار پرش به بالا
       
       

    AvaCode.58