loading...
یه سبد آرزوی کال
باران بازدید : 21 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

خیانت میکنم تا ارزش صداقتم رو بدونی 

 

نمی بخشمت تا بفهمی بارها بخشیدمت 

 

خبر نمی کنم رهات میکنم و میرم که بدونی 

 

اگه موندم رفتن رو بلد بودم 

 

منت میگذارم تا قدر خوبی هایی که کردم و بدونی

 

بد میشم که فرقشو با خوبی هام بفهمی !

 

 

alone-girl-waiting-someone-sad-broken-heart.jpg

 

 

خیانت نکردم گله نکن ...

 

وقتی تو جا خالی دادی او بغلم کرد !!!

 

 

f828021d6ecbcfbdc130f910c6f9cc16-425

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب وبلاگ تا چه حد راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 262
  • بازدید کلی : 7,432
  • کدهای اختصاصی
    ابزار پرش به بالا
       
       

    AvaCode.58