loading...
یه سبد آرزوی کال
باران بازدید : 6 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تو ماه را دوست داری 

 

و من ...

 

ماه هاست تو را ....

  

( ارسال شده توسط : زهره عزیزم )

 

 

 

Like_the_wind_by_webby85.jpg

 

                              

 گفتم فراموشت کنم 

 

شاید بری از خاطرم !

 

شاید نداره بعد از این 

 

باید فراموشت کنم .... !

 

------------------------

 

کسی که خنجر به پشتم فرو کرد 

 

بوی تنش آشنا بود ...

 

این عطر را خودم برایش خریده بودم !

 

----------------------------

 

هیچ چیز لذت بخش تر از آن نیست

 

که یک نفر احساساتت را بفهمد 

 

بدون آنکه مجبورش کنی .

 

---------------------------

 

گاهی همه آنچه که یک نفر میخواهد

 

تنها دستی است 

 

برای گرفتن و قلبی برای فهمیدنش !

 

-----------------------------

 

دقایقی در زندگی هست 

 

که دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود

 

که میخواهی او را از رویاهایت

 

بیرون بکشی و در دنیای واقعی 

 

بغلش کنی !!!!

 

 

Photo-Skin_ir-Love449%20-%20Copy.jpg

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب وبلاگ تا چه حد راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 316
  • بازدید کلی : 7,486
  • کدهای اختصاصی
    ابزار پرش به بالا
       
       

    AvaCode.58